Els nostres productes

 

comandes_cat (2)

Un tast de la nostra història
Llauradors des del segle XIX. Cinc generacions de tarongers a la capital de la mandarina i la taronja. Fent de la passió per la terra el nostre ofici. On cada arbre és únic. A la nostra Vila, allà les mandarines tenen sabor a mar. La perserverància ens ha dut a ser hereus d’aquells emprenedors que -amb la taronja i la mandarina- van transformar per sempre el paisatge, l’economia i la societat valenciana.

Què hi ha d’actualitat?

Adiós a las clemenules

Hola soy una clemenules, y si no me compras me quedaré en el árbol Soy una clemenules, la clase de mandarina clementina que cultivan los Miró de Burriana, y tengo un mensaje para ti. Sí, ya sé que es extraño que una mandarina hable, y más aún que escriba una newsletter, pero creéme que lo…

A veces nos gustaría mucho enseñarte como trabajamos aquí. La alquería llena de papeles de colores, el almacén con hileras de cajas de cartón, Òscar escogiendo cada mandarinas para que te lleguen a casa sólo las más buenas… nos hace gracia pensar que la pequeña alquería es una especie de lugar mágico, como el Oriente…

  Jaume es uno de nuestros clientes más fieles, junto con  Mariona, Marcelo, Encarni, Marta, Liz o Sergi. El otro día nos hizo una reflexión muy interesante. “Sabéis por qué me encanta compraros mandarinas?”, nos dijo. “No sólo porque estan buenísimas y mi hija se las come de tres en tres, sinó porque me hacéis quedar muy bien. Allí…

Què trobaràs al nostre hort?

La nostra plantació familiar ens dóna dues varietats de mandarines i dues de taronja. La Clemenules és la primera en arribar cap als mesos de novembre i desembre. Al gener s’hi sumen les taronges Lane-nate. I al febrer les mandarines Hernandines i les taronges Nàvel.
Mandarines i taronges de temporada. Quan és just el moment de cada varietat. De l’arbre, a casa. Així de senzill, proper i natural.