Actualitat

Un anunci millor que el de Freixenet

Un anunci? Ja sabeu que els borrianeros som fanfarrons i somiadors.

Així que un dia, a la sobretaula, el nostre pare va dir: “Hem de fer un anunci millor que el de Freixenet”. I ahí va quedar la cosa.

Però els fills vam començar a rumiar i a donar-li voltes a la idea.

Com podíem fer un anunci millor que el de Freixenet si no teníem diners per contractar cap estrella de Hollywood?

Aleshores vam pensar en la música, en l’esclat de grups que canten en valencià, i que ens agraden molt com Obrint Pas o La Gossa Sorda.

I ens va venir a la idea fer un vídeoclip musical, més a l’estil del Mediterràneament d’Estrella Damm, però amb un dels nostres.

I escoltant, escoltant, ens va enamorar “La polseguera”, una cançó preciosa de La Gossa Sorda, que té un inici pausat i es va animant a poc a poc en un crescendo. I pensat i fet.

Amb el telèfon a la mà vam perseguir el cantant del grup, el Josep Nadal. La conversa més o menys va anar així:

- Josep, volem fer servir la cançó “La polseguera” per a fer un anunci de la nostra empreseta de venda de mandarines i taronges online. Què te pareix?

- En sèrio veneu taronges per internet? Jo ho vaig fer una temporaeta també…

- Vale, vale, però ens deixes utilitzar la cançó, o no?

- Per això de la taronja, ja se sap, cada vegada va a pitjor…

- Però “La polseguera“…

- “La polseguera” dieu? Sí home, sí. A més la cançó és meua. Me pareix fantàstic que la poseu.

I així va anar la cosa.

El següent pas va ser trobar un realitzador per gravar i muntar el vídeo.

I vet ací que vam embolicar el Jordi Castellano, que treballa a l’àrea de vídeos de l’Ara, i la Francina Bosch perquè vingueren a passar un cap de setmana amb nosaltres als horts.

El nostre pare va fer d’actor. Bé, en realitat va fer d’ell mateix, però d’això es tractava. I al final ens ha eixit el vídeo que ara tots podeu vore. No ho expliquem tot per no fer espòlier, però si el veieu tot descobrireu per què és un anunci millor que el de Freixenet.